MID generalforsamling og temadag på Trapholt

Generalforsamling 30. januar kl. 10-11 på Trapholt i Kolding
Forslag til behandling på generalforsamlingen skal være formanden i hænde senest 29.
januar. Send til Birgit Pedersen bp(at)aros.dk

Der er åbent fra 9.30 til dem der har lyst til en kop kaffe, lidt brød og snak

Dagsorden for Generalforsamling
1) Valg af dirigent og referent
2) Beretning v. Birgit Pedersen
3) Regnskab til godkendelse
4) Fastsættelse af kontingent: stigning fra 300 til 350 kr.
5) Indkomne forslag
6) Valg til bestyrelse
7) Eventuelt.

Temadag efter veloverstået generalforsamling:
Efter årets generalforsamling i MiD åbner vi sanser sammen. Kom med på en rejse ind i SENSE ME udstillingen sammen med gode kolleger fra andre museer. Hvad enten du til dagligt arbejder med kunst, kultur eller natur vil udstillingen stimulere dine tanker omkring formidling via sanser. Efter et kort oplæg om udstillingen ved Karen Bech, afprøver vi sammen SENSE YOURSELF, hvor jeres sanser bliver omdrejningspunktet. Herefter oplever vi udstillingen SENSE ME og til sidst deler vi oplevelsen i en uformel samtalesalon og en dialog i plenum. Vi kan garantere, at alle formidlere vil tage inspirerede hjem fra denne temadag om sanserne.

Kl. 11 – kort oplæg om SENSE ME
Kl. 11.30 – Vi skal prøve workshoppen SENSE YOIURSELF
Kl. 12.15 Frokost
Kl. 12.45-13.45 Gå rundt i SENSE ME
Kl. 13.45.-14.30 Afslutning med fælles snak

Dagen er inklusiv formidddags-og eftermiddagskafffe, frokost og deltagelse i workshoppen

OBS! Temadagen (fra kl. 11-14.30) er gratis for MiD’s medlemmer. Prisen for ikke-medlemmer
er 350 kr.

Tilmelding skal ske til Karen Bech på kbj(at)trapholt.dk senest 23. januar 2020.